Exercise

 
 
Åh, älskade LA!
Förutom att gå i skolan och plugga gärnet, njuter vi också till fullo av vår fritid.
Tränar, tränar och tränar.
Jag älskar att träna utomhus.
Powerwalkar varje dag i denna fantastiska omgivning.
Här om dagen lirade vi både tennis och basket. 
Fantastiskt kul!
Vi brukar variera utomhusträning med gymmet, yoga och simming.
Nästa vecka ska jag nog surfa med några klasskompisar.. Can't wait!
Vi har alla kommit in i riktigt träningflow nu.. Så grymt!
 
 
 
 
 
Ett riktigt lyxproblem vi har just nu är värmen.
Jag tänker inte klaga, bara berätta att vi har 37 grader.
Det är varmt, det är svettigt och det är bara att gilla läget.
Jag var dyngsur när jag hade cyklat till skolan i onsdags morse kl 7,
och kunde verkligen vrida ur min klänning. Så fruktansvärt äckligt!
 
Nog om det.. inte klaga.. Jag älskar solen!
Idag har vi pluggat nästan hela dagen,  
för imorgon har vi bjudit över massa vänner på barbecue och pool party :)
Ha en trevlig helg friends!
 
 
 
KRAM
 
 
 
 
Los Angeles | |
#1 - - Johanna:

Ser och låter helt underbart! 😘❤️

#2 - - Anonym:

Hej, har tänkt söka in till smc till nästa höst, och undrar ungefär hurdana betyg du hade från gymnasiet? Jag har hört att det är jättelätt att komma in men har också hört om svenskar som blivit nekade :)

Svar: Hej! Vad kul! Det är klart du ska söka.. :) Du söker ju med både betyg och personlig ansökan. Jag hade rätt bra betyg från gymnasiet men jag tror inte det spelar så stor roll så länge du är godkänd i engelska och matte. Hör av dig om du har fler frågor. Lycka till! :)
Emma Lang

Upp