Plugg vid poolen

Denna helgen är en riktig plugghelg.
Det är full fokus på skolan just nu och jag har så mycket att göra.
Det ligger faktiskt lite jobb bakom mitt glamorösa lyxliv här i LA ;)
Jag försöker multitaska och studera lite vid både poolen och stranden.
 
Det är så fantastiskt att börja dagen med frukost vid poolen. 
Sedan kombinera studierna med sol och boosta sig själv med massa energi.
Jag får panik av att jag måste sitta inne och plugga,
men ikväll har jag faktiskt ändå gjort det. Stolt! 
Intensivplugg i nästan 5 timmar,
 det känns så skönt att det blev av.
 
 




KRAM
Los Angeles | losangeles, santamonicacollege | |
#1 - - Jessica Karlsson:

Lyxigt att ha en pool att hänga i när du pluggar =)

#2 - - Anonym:

Ser tufft ut..... :)

#3 - - Mammsi :

Alla sätt är bra <3 Puss. Love you

Upp