Livet som lyxstudent

Nu är det riktigt mycket i skolan...
Jag och min vän Ida läser Business Management och har ett stort test nästa vecka.
Så idag passade vi på att plugga tillsammans på stranden. 
Även om det är mycket i skolan och stressen smyger sig på,
så försöker jag att inte glömma att jag lever min dröm och befinner mig i paradiset.
Det är verkligen lyx att kunna plugga på stranden och sedan fortsätta på en härlig rooftop vid Venice Beach.
Just idag kände vi för att lyxa till det med guacamole, natchos och prosecco också.
Det var vi värda!
 
Enjoy pictures and a little movie from my lovely day
 
Alltså jag måste bara säga at det är sjukt svårt att hitta en skön plugg-pose på stranden.
Men eftersom jag utövar väldigt mycket yoga nu,
så kändes faktiskt en yogaställning helt naturlig ;) 
NAMASTE!
Det roliga är att nästa alla mina professorer pratar hela tiden om att det inte är bra med multitasking.
Undrar om dom hade gillat min stil här, yoga, studier och njuta av solen på stranden samtidigt?
Jag älskar det!
 
KRAM
Los Angeles | |
#1 - - Alicia:

Åhh så härligt det ser ut! Här regnar det bara :(

Jag har lite fler frågor för jobbar med detta i skolan nu (privatekonomi efter gymnasiet).
1. Pluggar du på heltid?
2. Har du csn lån?
3. Vad kostar det att plugga där per termin?
Hoppas du orkar svara på mina frågor :)

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!

Upp