Caty, min nya bloggcoach!

 
Just nu är jag så himla exalterad!
Jag har träffat världens bästa Caty som har introducerat mig in i bloggvärlden.
Detta är en så cool och ödmjuk tjej som var vår inneboene i en vecka.
Jag och mina roomies kallar henne Coco.
Jag älskar att träffa nya inspirerande människor. 
Caty är så facinerande! Hon är bl.a. artist, bloggare och enreprenör. 
 
Det som är så härligt är att Caty nu är min nya blogg coach.
Jag är så redo för att ta mitt blogg till nästa steg.
Wohoo, jag sprudlar av lycka och jag älskar nya spännande projekt i livet.
Nu börjar vi operation Blogg project! 
OCH, glöm inte att kolla in Catys blogg här :)
 
 ♥
 
Här sitter vi och smider ideér i business centret här jag bor..
 
 
Bästaste Coco miss you so much already..
Sharing is caring, matchande Coco outfit :)
 
KRAM
Los Angeles | |
#1 - - Jessica Karlsson:

Kul :)

Upp