Byggt vårt egna Disneyland- Service Management

Service Management
.
Idag har vi haft Service Management i skolan.
Det hade vi med Magnus, som även var vår lärare när vi var på miniguideskolan i Köpenhamn i höstas.
Vi har pratat om "Vad är Service"
Sanningens ögonblick- Samspelet mellan företag och kund.
3 cirklar- Den goda, den onda, den interna.
SMILK- Service koncept, Marknadssegment, Image, Leveranssystem, Kultur och filosofi.
Vi har också byggt upp egna servicekoncept för Disneyland i Sverige och presenterat det för varandra. 
Vi gjorde en målande beskrivning om hur vårt Disneyland skulle ha sett ut. 
Det är galet hur lång det går att spåra ut, när det ska hittas på sådan här idéer.
Det var verkligen en kul och givande uppgift!
.
 
.
.
.
.
Haha älskar den sista bilden. Det är så här vi nöter in sevice på Akademi Båstad.
Alla får gå fram till tavlan och läsa in sig på servicelapparna.
Nä skämt och sido.. Det var en grymt bra dag idag!
Imorgon ska vi ha en ny föreläsare som vi faktiskt haft en gång tidigare, Micke Darmell.
Han ska prata om att vara avkopplad vs uppkopplad. 
Ska bli riktigt spännande!
Daily life | |
#1 - - Linda:

Ser nog att du har grymmesnygga byxorna på dig !! :))
Haha,härliga bilder,där alla bara kommer närmre och närmre.. :)
Hoppas morrondagen blir lika härlig som dagens .Ha der bäst.
Kram kram

Upp